Vegas Gangsteri 2.5.2c Mod Apk İndir - PARA HİLELİ (HIZLI) - Güncel Android Oyun Mod Apk Hile İndir

Vegas Gangsteri 2.5.2c Mod Apk İndir - PARA HİLELİ (HIZLI) - Güncel Android Oyun Mod Apk Hile İndir

13 Haziran 2016 Pazartesi

Vegas Gangsteri 2.5.2c Mod Apk İndir - PARA HİLELİ (HIZLI)



vegas gangsteri mod apk
Vegas Gangsteri Hile Apk İndir 2.5.2c
Vegas Gangsteri hile apk kullanıcılara sunduğu açık dünyadaki özgürlük ile öne çıkan, Android cihazınızda oynayabileceğiniz bir mobil GTA tarzı aksiyon oyunudur.

GTA tarzı bir oyun olan Vegas Gangsteri mod apk, Asphalt 8 ve Six Guns gibi başarılı yapımlarıyla tanınan Gameloft tarafından geliştirilmiş bir açık dünya mobil oyunudur. Gangstar serisinin bu oyunu önceki oyunlara göre 9 kat daha büyük bir oyun haritası ve daha geniş bir özgürlüğü kullanıcılara sunmakta. Vegas Gangsteri'nde günahlar şehri Vegas'a konuk oluyoruz ve bu şehrin şuç imparatoru olmak için her şeyi yapıyoruz. Hedefimize ulaşmak için bize verilen görevleri yaparken lüks spor araçları, helikopterler, tanklar ve hatta uçakları bile kullanabiliyoruz. Bunun yanı sıra şehirde özgürce dolaşabiliyor ve haydutluk yapabiliyoruz.
Hemen aşağıdan hızlı ve hileli olarak indirip deneyebilirsiniz!
görüntü
vegas gangsteri mod apk

vegas gangsteri mod apk
bilgi
adı
 Vegas Gangsteri
sürümü
 2.5.2c
boyut  2.1G
dil  Türkçe
indirme linkleri

KURULUM YÖNTEMİ 1:
1. Apk ve OBB dosyalarını indirin.
2. com.gameloft.android.ANMP.GloftGGHM isimli klasörü dahili hafıza/Android/obb klasörüne atın.
3. Apkyi kurun ve oyunu açın.

LİSANS SORUNU ALIRSANIZ ÇÖZÜMÜ!
-Oyuna girince indirme başlayınca iptal edin.
-Veya Lucky Patcher ile lisans kaldırma işlemi yapın.

NE HİLESİ VAR?
Sınırsız Para
Sınırsız Elmas

Sınırsız Key(Anahtar)
Sınırsız SP
Anti-Ban 


YENİ SÜRÜM LİNKLERİ EKLENECEK EN KISA ZAMANDA!

Facebook Sayfamı Beğenin!

23 yorum:

  1. sorun zaten play store'dan indirmek
    ben telde sınırsız internet hakkı yapıyom ama sonra yavaşlıyor ...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. keşke bir kurulumu okuyup yorum yazsaydın Yunus :) Önce Play store dan indirmen gerekiyor. Daha sonra apkyi kurman gerekiyor.

      Sil
  3. Oyunu indirip bu apk yı onun üstüne kurunca hile oluyormu gerçekten

    YanıtlaSil
  4. olmasa oraya oyle yazmazdim degil mi :)

    YanıtlaSil
  5. Şimdi napicuk hile falan yok duzgun bi sekilde dediklerini yaptigim halde

    YanıtlaSil
  6. ilk önce oyunu play storede indircen.Sonra “sdcard/Android/obb” klasöründe oyunun kurulu dosyasını baska bir yere kopyalayın .Sonra oyunu silin data dosyasıda silinmiş olur.kopyaladıgınız data dosyasını geri “sdcard/Android/obb'' taşıyın. sonra hileli apkyı kurun oyuna giriş yapın...anlatabildiysem artık :))

    YanıtlaSil
  7. Yaptım ama olmadı. Hiç bir Gameloft oyunu hileyi yemiyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen fixliyorlar kardeşim. yapacak birşey yok sonraki sürümü bekliycez.

      Sil
    2. Emir abi oyun girince lisans kontrolu istiyor

      Sil
    3. cihazın rootlu ise lucky patcher ile lisans kaldırmayı dene :)

      Sil
    4. Lucky patcherla nasil kaldircaz lisansi abi

      Sil
    5. oyunu seçip düzenleye basın sonrada lisans kaldırma işlemini yapın. olacaktır

      Sil
  8. Mukemel Dedihini Harfien Yaptim Oldu Tesekurler Birde Dukan Acilmiyor Neden ?

    YanıtlaSil
  9. Admin oyunun obb dosyasını indirip onu Android dosyasındaki şeye atıp ve apk kurunca çalışıyor demi admin

    YanıtlaSil
  10. Oldumu gerçekten kardes bizde söyle bizde yapalim

    YanıtlaSil
  11. sogal kardes insanlar gorumnuoyor

    YanıtlaSil
  12. Oyunu açıyom hile aktif olmuyo

    YanıtlaSil